fredag 5 februari 2010

Mickes halsduk

Nu äntligen kommer halsduken upp på bloggen som jag gjorde till min älskade son i julklapp.
Garnet jag använt är Adriafil Cashmere och stickor nr. 3.5.
Han ville ha en halsduk i diskreta färger och som var stickad men inte såg stickad ut. Efter mycket prövande hit och dit så kom jag äntligen på det här mönstret. Jag blev mycket nöjd och viktigast av allt, det blev han också.
Garnkostnad? Vågar jag tala om det? 995:-



Vill du göra halsduken så finns mönstret på www.galenigarn.blogg.se

2 kommentarer:

Eva sa...

Snygg Halsduk !
jag svarade på ditt mail att
kontonr inte stämmde enl banken
därav dröjsmålet..
Det var väldigt snabbstickat och behagligt att ha på.
maila mej när du läser detta .

Ha det gott !

Sunna sa...

Men så snygg den blev, helt lagom diskret