söndag 31 januari 2010

Award

Jag har fått en award!!
Det är självaste dabelin som gett mig den. Tack!



Nu ska jag:
- kopiera awarden till min blogg
- berätta 7 intressanta saker om mig själv
- välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till
- länka till dessa bloggar
- lämna en kommentar på bloggarna att de har en award att hämta på min blogg

Jaha, då var det 7 intressanta saker om mig.
* Jag älskar att sticka och virka.
* Jag har en son som heter Micke.
* Jag har en toypudel som heter Hedda.
* Jag jobbar som textillärare.
* Jag är singel och trivs med det.
* Jag har ingen mobil.
* Jag hatar vintern.

De som jag ska ge awarden till, är:

Hillevis trådar
Nya Stickerian
Sunnasblogg
Nettans pyssel
min-mitt-mina
Stickfrossa
Stickebloggen

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Va roligt, tack så mycket!